loading...
قطره | اخبار استخدامی ، اخبار ورزشی ، دانلود
pooldar74 بازدید : 93 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

PressTV-«اجازه بازدید از مراکز نظامی ایران را نمی‌دهیم»

www.presstv.ir/DetailFa/.../No-inspection-military-sites-foreigners-allowe...

  • ۴۰ دقیقه پیش - حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ایران اجازه ... جنگ نیابتی. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: «بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما ... در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند، پاسداران ...
  • رهبر انقلاب: بنده خبرهایی دارم که دشمنان درصددند جنگ ...

    www.pat-o-mat.com › اخبار › تالار اخبار › اخبار ایران و جهان
  • ۶ دقیقه پیش - موضوع: رهبر انقلاب: بنده خبرهایی دارم که دشمنان درصددند جنگ نیابتی را به ... در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند، پاسداران ...
  • رهبر انقلاب: بنده خبرهایی دارم که دشمنان درصددند جنگ ...

    www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار سیاسی
  • رهبر انقلاب: بنده خبرهایی دارم که دشمنان درصددند جنگ نیابتی را به مرزهای ایران ... در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند، پاسداران انقلاب و همه ...
  • رهبر معظم انقلاب در جمع پاسداران دانشگاه امام حسین فرمودند:در مورد بازرسی‌ها ما ... منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند / باز ... ایشان خاطر نشان کردند: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما باهمراهی برخی مسئولین ... وزیر جنگ اسرائیل: اگر لازم باشد در قبال ایران تصميماتي مانند حمله به هيروشيما می گیریم!
  • رهبر انقلاب: بنده خبرهایی دارم که دشمنان درصددند که جنگ نیابتی را به مرزهای ایران ... خلیج فارس در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند / باز در ...
  • خبرهایی دارم که دشمنان با همراهی برخی مسئولین سفیه ... - قطره

    www.ghatreh.com/.../خبرهایی-دارم-دشمنان-همراهی-برخی-مسئولین-سفیه-...
  • ۹ دقیقه پیش - رهبر معظم انقلاب در جمع پاسداران دانشگاه امام حسین فرمودند:در مورد بازرسی ها ما ... امام خامنه ای: برخی می خواهند جنگ های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند ... سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند ... ایشان خاطر نشان کردند: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما باهمراهی برخی مسئولین ...
  • رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: مسئولان عزیز ما که در این میدان با شجاعت ... ایشان خاطر نشان کردند: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما باهمراهی برخی مسئولین سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند، پاسداران انقلاب و همه ... وزیر جنگ اسرائیل: اگر لازم باشد در قبال ایران تصميماتي مانند حمله به ...
  • ۱۵ دقیقه پیش - آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، امروز در دیدار با جمعی‌ از پاسداران دانشگاه افسری ... خامنه‌ای: خبرهایی دارم که جنگ در حال نزدیک شدن به مرز ایران است ... نیابتی در حال نزدیک شدن به سمت مرزهای ایران است: «بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما ... در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند، پاسداران انقلاب و همه ...
  • ایشان خاطر نشان کردند: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما باهمراهی برخی مسئولین سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بشکانند، پاسداران انقلاب و همه پاسداران حریم ... برچسب ها: رهبرانقلاب،جنگ،خلیج فارس،دشمنان ایران.
  • خبرهایی دارم که دشمنان با همراهی برخی مسئولین سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که ... ایشان خاطر نشان کردند: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما باهمراهی برخی مسئولین سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند، پاسداران انقلاب و همه ... رهبر انقلاب , خلیج فارس , جنگ‌ , مرز , ایران , اتحاد خبر.
  • من اجازه نمی‌دهم بیگانگان با دانشمندان ایران حرف بزنند - رهبر انقلاب در جمع پاسداران دانشگاه ... خبرهایی دارم که دشمنان با همراهی برخی مسئولین سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند / باز در مذاکرات ... را می دهیم نه بازجویی از دانشمندان - مثلث آنلاین: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما باهمراهی برخی ...
  • خبرگزاري موج :: اگر شيطنتي صورت بگيرد واکنش ايران ...

    www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?...cms...
  • رهبر معظم انقلاب در ديدار با پاسداران دانشگاه امام حسين (ع): ... مسئولين سفيه منطقه خليج فارس در صدد هستند که جنگ‌ هاي نيابتي را به مرزهاي ايران بکشانند، ... حضرت آيت الله العظمي خامنه اي خاطرنشان کردند: "بنده خبرهايي دارم که دشمنان ما با همراهي برخي ...
  • خبر 247 - khabar247.ir

    www.khabar247.ir/
  • در حالی ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین منابع ذخایر معدنی در جهان شناخته می .... رهبر انقلاب: بنده خبرهایی دارم که دشمنان درصددند جنگ نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند ... خبرهایی دارم که دشمنان ما با همراهی برخی مسئولین سفیه منطقه خلیج فارس در صدد. ... بنده خبرهایی دارم که دشمنان درصددند که جنگ نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند.
  • رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین: بنده خبرهایی دارم که دشمنان با همراهی برخی ... سفیه منطقه خلیج فارس درصددند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند.
  • اجازه بازجویی از دانشمندان و بازرسی از هیچ‌ یک از مراکز نظامی ...

    www.chitva.com/.../اجازه-بازجویی-از-دانشمندان-و-بازرسی-از-هیچ-یک-از-م...
  • مسئولان سفیه منطقه می‎خواهند جنگ نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند ... رهبر انقلاب تصریح کردند: مسئولان عزیز ما که در این میدان با شجاعت حرکت می ... ایشان خاطر نشان کردند: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما باهمراهی برخی مسئولین سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ های نیابتی را به مرزهای ایران بشکانند، پاسداران انقلاب و ...
  • مقام معظم رهبری:اجازه بازجویی از دانشمندان و بازرسی از هیچ‌‌یک ...

    dari.irib.ir/.../98116-مقام-معظم-رهبری-اجازه-بازجویی-از-دانشمندان-و-بازر...
  • ایشان خاطرنشان کردند: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما با همراهی برخی مسئولین سفیه ... در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند، پاسداران انقلاب و همه ...
  • میخواهند جنگ نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند - پارسینه

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?...جنگ+نیابتی...به+مرزهای+ایران...
  • ایشان خاطر نشان کردند: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما باهمراهی برخی مسئولین سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بشکانند، پاسداران انقلاب و همه پاسداران حریم ... برچسب ها: رهبرانقلاب،جنگ،خلیج فارس،دشمنان ایران.
  • ۱۹ دقیقه پیش - به گزارش رهیاب نیـوز:رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از پاسداران ... ایشان خاطرنشان کردند: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما با همراهی برخی مسئولین سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند، پاسداران ... حکم اعدام شیخ نمر در راستای جنگ حکام مرتجع منطقه علیه مبارزان مکتب اهل ...
  • یزد خبر دار

    yazdk.cloudsite.ir/
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دشمن و مسئولان سفیه منطقه قصد دارند جنگ را به مرزهای ایران بکشانند/ واکنش ایران ... رهبر انقلاب: بنده خبرهایی دارم که دشمنان با همراهی برخی مسئولان سفیه منطقه‌ی خلیج فارس درصددند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند/ آنها بدانند .... و حالا لنگ چند صد هزارتومان باید می‌شنیدم که مای افغانی را چه به درس خواندن؟
۱ ساعت پیش - رهبر انقلاب تصریح کردند: مسئولان عزیز ما که در این میدان با شجاعت حرکت می ... ایشان خاطرنشان کردند: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما با همراهی برخی ... در صدد هستند که جنگ های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند، پاسداران انقلاب و همه ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 587
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 502
  • بازدید سال : 9,219
  • بازدید کلی : 39,705